Vårtecken gillar vi

Jobbet har flytit på väldigt bra idag, förutom att elektrikerna har varit i vägen en del. Men det är ganska skönt att ha det slappt på jobbet ibland!
Tänkte visa er lunchstället vi äter på varje dag. Jag rekommenderar er verkligen att äta där ifall ni är på Götgatan eller i Gamla stan och härjar. Väldigt god mat serveras där!



En kul grej jag såg idag i trapphuset där jag jobbar. Jag tittade igenom vad alla hette som bodde där, och såg det här roliga. Ni kan nog lista ut själva vilket efternamn jag fastnade för!



När jag hade stigit av bussen idag och gick på grusvägen, så tänkte jag "Tänk om jag skulle se en tussilago nu.. Då skulle jag skriva på min blogg att våren är mycket välkommen utav mig". Och vad ser jag när jag tittar ner i diket? Jo, några tussilagos!



Jag hoppas ni gillar att jag har börjat lägga upp lite mer bilder här. Det känns som att det blir mer liv i bloggen då! :)

Nu ikväll ska jag vara hemma och ta det lugnt. Niklas frågade nyss om jag inte kunde komma hem till honom, men jag känner att jag vill vara hemma en kväll till. Vi har inte träffats sen i måndags, och det kan faktiskt vara väldigt bra för ett förhållande att man inte ses så jätteofta så att man hinner sakna varandra. Jag har mycket god erfarenhet utav vad som kan hända om man träffas för mycket, tro mig!

Elin ska tydligen intervjua mig till något skolarbete. Jag ska svara på massa frågor om handbollen, kan bli intressant..

Jag längtar så jääävla mycket till imorgon! För imorgon får jag nycklarna till Min lägenhet. Jag kommer ta massa bilder och lägga upp här på bloggen hur det ser ut innan och efter jag har gjort om.
Det jag ska göra är att tapetsera om sovrummet, och måla om köket. Det kommer bli jättebra tror jag! :) Niklas får hjälpa mig. Allt detta ska hinnas i helgen.

Nu ska jag inte trötta ut er mer, får se ifall det kommer ett till inlägg ikväll.
Ha det bra! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

ÅÅ jag vill oxå se Tussisar nu... :/ Då skulle jag känna mig mycket glad!! :D

2011-04-02 @ 10:15:36
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0