Sjuttonde mars tvåtusenelva

Hej mina trogna läsare!

Jag har precis kommit ut ur duschen. Det var väldigt skönt att tvätta håret.. Har slipat i 2-3 dagar i rad, och mitt hår var snustorrt.

Jag har börjat gymma på Friskis nu i veckan. I måndags var jag, Niklas och Elin där i 1,5 timme ungefär. Det kändes faktiskt jättebra!
Igår var jag och Elin där själva i 1,5 timme och körde bara ben. Måste ha mer benmuskler så jag kan springa snabbare och hoppa högre. Får se när det blir gym nästa gång.

Imorgon kommer Linus och Martin hit ifrån Skara. Är faktiskt lite nervös.. Har bara träffat Linus en gång, och Martin har jag aldrig träffat. Dom kommer hit för att vara DJ på min och Emelies 20-årsfest som vi ska ha på lördag. Och för er som läser det här som inte är bjudna: Kom inte dit, ni måste stå med på listan för att komma in.
Det ska faktiskt bli skitkul! Det verkar även som att det kommer väldigt mycket folk, närmare 100 personer. Hoppas det inte spårar och blir bråk bara..

Igår hände en olycka med min ögonsten. Jag är så himla ledsen :/ Hade inte tänkt skriva ut vad som hände, men jag kommer inte kunna köra min pärla på ett tag.. Just nu står den på mammas jobb och väntar på att bli lagad. Alla lyktor i fram behöver bytas, en blinkers i fram, måste ha ny motorhuv och fronten måste lackas om.
Känns väldigt jobbigt faktiskt.. Jag som precis har köpt ny grill, nya sidoblinkers och dimljus. Fast inget utav det gick sönder, men jag vill ju ändå kunna köra med bilen nu när det är torr asfalt. Skulle också köpa nya sommardäck nu och lite andra småsaker..



Men nu måste jag faktiskt gå och lägga mig, ska upp 04:30 imorgon.. Jippie!

Föresten så tänkte jag nog ha en liten bloppis snart. Tänkte att det kunde vara bra att få iväg lite saker innan jag flyttar så jag inte har massa kläder och annat som jag inte använder.

Ha det så bra! :)


Kommentarer
Postat av: sofia

Heej hoppas verkligen inte det blir nge bråk i morgon på festen, jag vill bara ha trevligheter med min stora mage!! ;P

2011-03-18 @ 10:25:41
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0