Mobilblogg

Hallå! Jag sitter på Blå Dörren på Södermalm just nu. Vi äter lunch här varje dag, och det är jättebra mat här! Jag rekommenderar verkligen den här restaurangen. Vi lär väl sitta kvar här ett tag till innan vi går tillbaka till jobbet. Jag ska måla en liten hall, och sen lär jag åka på skiten att måla alla tak.. Efter jobbet ska jag till mammas jobb och hämta min väska, och därefter ska jag träffa Fröjden på Friskis och bli lite svettig. Fast jag börjar få lite ont i halsen, så jag får nog ta det lite lugnt. Efter Friskis vet jag inte om jag ska åka hem eller om Fröjden har hittat på något annat vi ska göra. Nu börjar det bli jobbigt att skriva ifrån telefonen. Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0