Man börjar bli gammal

Igårkväll när jag satt här vid tvn med hela familjen, så frågade Frida ifall jag och Elin ville med till Mobergs. Fan vad kul tänkte jag, lite impulsivt och allt. Men Elin skulle jobba dagen efter, så vi sket i det.
Istället bestämde jag mig för att åka hem till Repan med Pulli där hon hade lite folk. Men då kom Matilda och Frida hem till oss, så då blev jag hemma istället.
Vi satt i flera timmar och pratade om allt möjligt, mycket minnen. Gud så vi skrattade!

Idag åker jag till Thun's med Matilda och Frida. Vi bestämde det igår, för Matilda var väldigt shoppingsugen. Så vid halv 10 ska vi åka.


Kul att jag vaknade först 5 imorse, sen 7. Det märks att man går upp tidigt varje dag, och att kroppen är van vid det. Men det var ändå skönt att få sova ut lite!

Nu ska jag gå och sätta i mig lite frukost. Det blir fullt upp idag, så det lär inte komma några fler inlägg.
Have a nice day! :)

Kommentarer
Postat av: sofia

Simon överlevde Ikea ;D Och nu ligger det uppe lite bilder.

2011-03-26 @ 21:36:51
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0