Love you long time

Jag hade jättetrevligt i lördags med tjejerna. Det är alltid så himla mysigt att träffa dom och prata massor. Jag har sagt det förr, och säger det igen: jag är verkligen superglad att vi har tagit upp kontakten och träffas igen. Ni är toppen! ♥

I söndags började resan till Göteborg 05:00. Jag sov ganska länge, så bussresan gick rätt fort med.
Jag hade bästa mamma med mig också, så hon hade fixat massor med gott som jag kunde äta. Det är alltid bra att ha en mamma med sig på resor :)
Vi vann matchen med 25-32. Vi var ganska dåliga i första, men jag kände på mig hela tiden att vi skulle vinna. Vi spelade jättebra i andra! Jag fick göra ett mål, som jag gjorde efter en jättebra passning ifrån Cassie när vi gjorde en tjeck. Det kändes jättebra att få göra det där målet och bara flyga fram!

Imorgon är det sista matchen för den här säsongen. Det har verkligen gått fort i år, jämfört med förra årets skandal. Haha!
Vi ska göra allt i våran makt för att vinna den här matchen. Vinner vi, så slipper vi kvala och är kvar i allsvenskan nästa år.

Jag har nyss duschat, och nu kommer lillebror med glass till mig. Mumma! :)
Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0