Jag svarar för första gången!

Postat av: sofia
Vad fina saker du köpte :)
Svar: Tack! Jag lär köpa väldigt mycket mer saker när jag kommit hem från Gran Canaria. Men först och främst ska pengarna gå till byrå, soffa, soffbord, matbord + stolar, sängstomme och sänggavel :)

Postat av: Emelie
Kärlek är bra underbart :D
Svar: Kärlek är det bästa jag vet! Vare sig det är till pojkvän, flickvän, familj, vänner eller djur :) Eller bil i mitt fall!

Postat av: sofia
Smörgåstrårta är ju för gott!!!!! ;D Du får lova att bjussa mig på det i lyan sedan då ju! Kramar
Svar: Det är det godaste som finns :P Jag kan ju försöka fixa smörgåstårta till min inflyttningsfest jag ska ha för gamla klassgänget, så kan ju du följa med :) Roligare om det blir en till tjej och inte bara jag och Repan varje gång, även fast vi är som killar båda två :P


Här har ni en till blogg jag tycker ni ska kolla in. Det är min gamla klasskompis Simons flickvän Sofia som är gravid och om ungefär 11 veckor ploppar ungen ut. Väldigt trevlig och rolig blogg att läsa! :)
http://sofiafurostam.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: sofia

Vas kul att du gillar min blogg bruden! ;D Jag yackar, förljer gärna med på inflyttningsfest. Är ni som Killar? Neee det tycker jag inte att ni verkar vara, inte mer manhaftig än mig ;P !!

2011-03-30 @ 20:02:21
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0