Irritationen stiger för varje dag som går

Jag har nyss kommit ut ifrån duschen. Det var väldigt skönt att få duscha av sig allt damm och färgstänk i ansiktet faktiskt. Jag hatar att känna mig dammig!

Idag efter jobbet åkte jag till Norrtälje och mötte upp Niklas, och sedan åkte vi till Täby. Jag köpte två bikinis, ett par shorts och ett linne. Åh vad jag längtar tills jag och Elin åker nu! Det ska bli så otroligt skönt att få komma bort ett tag.
Det blev iallafall en turkos och en grå bikini. Det turkosa kommer jag säkert se asbrun ut i sen :) Mumma!

Ikväll är det träningsledigt, men ändå har jag handboll i huvudet. Varför jag har handboll i huvudet, det är för att vi kanske kommer bli tvungna att spela om matchen emot Örebro. Vi vann matchen och var så jävla grymma! Dom kan inte inse att dom inte förlorade pga att Cassie fick spela två minuter dom tyckte att hon skulle vara utvisad. Gör man 6 mål på en hel halvlek, och släpper in 15 mål, då beror förlusten inte på att en spelare fick vara inne på planen 2 minuter "extra".
Inse att ni var sämre den här gången istället!

Jag lär nog inte sitta uppe så länge till iallafall. Känner en irritation, besvikelse och tomhet inom mig just nu faktiskt. Känns jobbigt, så jag behöver nog sova bort alla känslor i natt.

Hoppas ni mår bra iallafall!


Kommentarer
Postat av: mia

efter är bäst så bleks det i solen också :)

2011-03-02 @ 20:12:39
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0