I am a good girl

Min mat står just nu i micron och försöker bli varm. Jag är hur hungrig som helst!

Igår hade jag ingen tid över att sätta mig och skriva här på bloggen tyvärr.
Direkt efter jobbet åkte jag till Mekonomen och frågade ifall dom hade en knapp som jag behöver, men det hade dom inte, så jag köpte olja bara.
Sen åkte jag vidare till skroten, och där fanns knappen jag behövde! Så nu ska Stefan bara sätta i knappen och koppla in lite sladdar, sen fungerar mina dimljus :)

Efter det åkte jag runt och snurrade lite i Norrtälje tills Niklas hade slutat jobbet. Han följde med mig hem och vi gjorde väl inte speciellt mycket innan jag åkte och tränade.

På träningen var det fys som stod på schemat. Kändes riktigt bra att få fysa lite faktiskt! Det var väldigt länge sen jag körde ett riktigt fyspass, typ i somras? Riktigt illa faktiskt!

Nu är min mat klar, sen är det träning som gäller.
Ha det gött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0