Handboll hela helgen lång

Igår efter jobbet åkte jag till Valvet. Jag var där strax efter halv 5, och jag åkte hem därifrån kvart i 10.
Det är ju JSM i Valvet, så jag kommer spendera hela min helg där för att se på bra handboll.
Rimbo förlorade tyvärr sin första match igår emot Tumba. Det var ingen bra match ifrån Rimbos sida, men ändå förlorade man bara med 2 bollar. Det är positivt ändå, för vi vet att Rimbo kan mycket bättre!

Idag är Rimbos första match 09:00 emot Kärra.

Som ni förstått så kommer det inte bli någon uppdatering här idag.
Sover hos Fröjden ikväll, och kommer hem imorgon någon gång.

För er som är intresserade så kommer Minnah sjunga nationalsången i Valvet imorgon!



Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0