Fullt upp

Träningen gick hyffsat idag. Kände mig inte så jättetaggad, men jag körde på ändå. Det hände inget speciellt, så det var inte suuuperroligt direkt.

Jag sitter och tittar på Knocked Up med Elin just nu. Jag har sett den filmen förut, och jag tycker den är ganska rolig faktiskt :)

Jag kom på en sak idag också... Jag har typ fullspäckat alla helger fram tills jag flyttar, + att den helgen jag flyttar kommer jag också ha fullt upp såklart.

Fredag 4 mars: Titta på u-lagets hemmamatch emot HK/71.
Lördag 5 mars: Hem till Emelie på dagen och äta smörgåstårta eftersom att hon fyller år imorgon. På kvällen vid 7 tiden ska brudarna träffas hemma hos Erika i hennes och Fredriks nya lägenhet.
Söndag 6 mars: Match emot Capeiro i Göteborg. Det blir tidig uppgång och sen hemkomst.
Fredag 11 mars: Titta på JSM i Valvet
Lördag 12 mars: Vara i Valvet hela dagen och titta på JSM och servera middag på kvällen.
Söndag 13 mars: Titta på JSM.
Fredag 18 mars: Linus och Martin från Skara kommer hit, så jag måste ta hand om dom.
Lördag 19 mars: Fixa i Bygdegården hela dagen och sen fest på kvällen.
Söndag 20 mars: Städa hela bygdegården.
Lördag 26 mars: Bjuda hit släkten på smörgåstårta eftersom jag fyller 20 den 28e mars.
Söndag 27 mars: Åka till Ikea och handla massa saker jag behöver.
Fredag 1 april: Får nycklarna till lägenheten och ska börja riva tapeter, spackla tapetskarvar och grunda allt i köket.
Lördag 2 april: Förhoppningsvis tapetsera klart sovrummet och måla klart köket. Repan ska hjälpa mig att tapetsera! Luckorna ska jag köra hem till Anders så att han tar dom till skolan och får dom sprutmålade där.
Söndag 3 april: Kanske åka till Uppsala och köpa soffa och andra nödvändigheter.

Inte så intressant för er att veta kanske, men nu har jag fyllt ut lite här på bloggen iallafall :P

Nu ska jag ringa min kära och sen ska jag sova.
God natt! :)


Kommentarer
Postat av: mia

Hej :) Absolut det kan jag göra. Först måste man bleka upp det med en massa slingor och sen lägga på en brun färg :) Kram

2011-03-01 @ 23:23:12
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/
Postat av: mia

okej :) ´men färga inte svart något mer nu :)

2011-03-02 @ 09:43:33
URL: http://mia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0