Friskis och svettis

Tjollahopp!

Jag har precis tryckt i mig det sista av båda tårtorna här hemma. Herre gud vad jag älskar smörgåstårta! Det är den absolut godaste tårtan som finns. Jag måste lära mig göra sådan, så jag kan bjuda på det hemma i min lya sen :)

Efter jobbet idag gymmade jag med Fröjden. Vi körde bara armar i ca 45 minuter, och det gick bra. Men man känner sig ganska svag när man ser alla biffiga grabbar där måste jag säga.
Vi hade tänkt åka och äta på Esplanaden efter det, men då såg jag att det gick en buss 18:55 och nästa 21:45.. Så det blev ingen mat, utan jag åkte med tidiga bussen hem istället.



Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om för att få fler läsare, och för att ni ska tycka att det är roligt att läsa. Och om jag skulle skriva "vad vill ni läsa, ge förslag" osv, då skulle ingen kommentera, för det är det aldrig någon som gör när jag frågar något. Sen vill jag inte ha läsare som jag inte ens känner, det känns bara onödigt.

Nu ska jag sitta här till halv 10 ungefär, sen måste jag gå och sova. Är så himla trött. Börjar bli sjuk också :/ Så jag får ta det lugnt med träning resten utav veckan.

Jag avslutar det här inlägget med att jag är världens finaste pojkvän. Det förflutna och allt vad folk säger spelar ingen roll för mig. Niklas är bäst för mig och det står jag för.
Mahal Kita ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

Smörgåstrårta är ju för gott!!!!! ;D Du får lova att bjussa mig på det i lyan sedan då ju! Kramar

2011-03-30 @ 08:13:15
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0