Det bubblar och det kommer fjärilar

Idag har jag startat upp en ny lägenhet. Den var väldigt skabbig måste jag säga.. Men jag fick nog bort det mesta av lukten efter att ha målat alla tak.
Jag kan lova att det är inte jätteroligt att komma in i en sådan här lägenhet som luktar så fruktansvärt mycket rök. Fy satyg!

              

   

Efter jobbet stack jag hem och plockade ur diskmaskinen, sen var det bara att dra iväg på träning.
Vi körde tester idag. Känns som att jag har en del jag måste förbättra! Men det ska jag se till att göra nu under sommaren när jag ska träna på gymmet. Trust me! :)

Jag har inte fått köra min bil sen i torsdags, och det känns jobbigt.. Jag saknar verkligen min bil :/ Är jätterädd att Trygghansa ska säga att dom tänker lösa in bilen. Jag vill verkligen inte det!
Min fina bil med sommarfälgarna på som jag hade tänkt sätta på innan Gran Canaria :(



Aja.. Jag får hoppas på det bästa och sluta deppa!
Nu hade jag tänkt gå och duscha, och sen ska jag ringa min stora kärlek innan jag går och lägger mig och slocknar i sängen.

Imorgon ska jag till gymmet med Niklas efter jobbet, och efter det sover jag hos honom och Nygren. Så det blir inget inlägg imorgon!

Ni får ha det så bra! :)

Kommentarer
Postat av: sofia

Nice lägenhet!!! Ngn som rök jävligt mycke inne!! XD

2011-03-24 @ 14:12:56
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/
Postat av: sofia

Sv: Hehe ja vi har diskuterat stavning på det namnet ända sedan vi kom på att det var det vi ville att han skulle heta. :D Men nu har vi diskuterat klart och beslutat oss för Terje. :)

2011-03-25 @ 08:28:49
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0