Dags att börja grunda

Hallå där!

Jag har inte varit hemma på två dagar ungefär, så det är därför jag inte har skrivit något.

I torsdags efter jobbet var jag hemma en snabbis innan jag åkte och tränade. Träningen gick ganska bra faktiskt!
Jenny Södrén tror att jag är sur jämt på träningarna, men då ska jag försvara mig här och säga att jag nästan aldrig är sur. Det kanske bara verkar som det när jag skriker ibland, och ser lite arg ut. Men jag är antagligen bara koncentrerad, och jag måste få skrika lite ibland. Jag kan ju inte stå och skrika på jobbet direkt, så allt kommer på handbollen!

Efter träningen åkte jag hem till min lover som var hemma själv. Vi satt och mös framför tvn till 22 ungefär, och sen gick vi och sov.
Det är skönt att han har skaffat jobb nu, för då är han också trött på kvällarna och försöker inte få mig att vara uppe sent varje kväll.

Igår var det jobb som vanligt. Jag gjorde väl ungefär allt jag kunde göra, och jag jobbade fan på bra igår alltså. Det är inte ofta kan jag säga!
Efter jobbet åkte jag till Norrtälje. När jag kom till busstationen träffade jag på Niklas mamma och mormor, och efter en stund kom Lina också. Vi blev bjudna på mat av mormor Lissen på Roni, mumma!
På kvällen åkte jag och Niklas till Norrtälje och tittade på u-lagets match. Tyvärr förlorade dem med en boll, tråkigt..
Sen blev det hem till Bögboendet och vi tittade på Grabben i graven bredvid. Den var riktigt rolig faktiskt!

Idag har vi städat lite i pojkarnas hus. Deras föräldrar ska komma och titta lite idag, och ikväll ska dom ha en liten inflyttningsfest. På Niklas låter det som att det inte ska komma så mycket folk, men jag tror att det kommer en hel del..
Klockan 11 mötte jag upp Fröjden på ett solarieställe. Jag måste börja grunda lite på brännan nu, så att det inte tar alldeles för lång tid för mig på Gran Canaria att bli brun. Det kändes riktigt skönt faktiskt!



Nu sitter jag hemma och funderar på att gå och duscha. Halv 3 ska vi hem till Emelie och fira henne.
Ikväll ska vi hem till Erika och umgås där alla tjejer. Ska bli kul att se hennes nya lägenhet :)

Nu har jag skrivit alldeles för mycket.
Ni får ha det så bra! :)

Kommentarer
Postat av: Izabella

Ja, nej det är sjukt svårt o jobbigt.. dock något man nog måste leva med.. förhoppningsvis blir det bättre! KRAM.

2011-03-07 @ 19:42:11
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/
Postat av: Izabella

Ja, nej det är sjukt svårt o jobbigt.. dock något man nog måste leva med.. förhoppningsvis blir det bättre! KRAM.

2011-03-07 @ 19:42:11
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0