Boys don't cry

Hade det gått att lägga upp youtubeklipp nu så hade jag lagt upp ett med en så jävla söt kille; Ulrik Munther med låten Boys don't cry. Den är verkligen värd att lyssna på!

 

Idag har det gått segt på jobbet, hela jag har varit seg. Har känt mig nere hela dagen och helt bara velat lägga mig ner på marken och dött. Jag har varit så himla trött och hängig liksom.

Men nu har jag äntligen kommit hem och kan sitta i soffan och slappna av. Det känns som att jag inte fått tid att sitta ner en lugn stund på väldigt väldigt länge. Därför sitter Gran Canariaresan väldigt fint just nu. Bara en vecka kvar, sen drar jag och Froj till ett förhoppningsvis varmare land. Ska bli väldigt skönt, men jag kommer sakna min Niklas väldigt mycket.
Honom har jag heller inte fått den tiden jag behöver med. Jag skulle verkligen vilja åka iväg med honom och göra något, men tiden räcker inte till..

Nu ska jag fortsätta pressa Ulrik.
Ha en fortsatt bra dag!

Kolla in http://binaluttan.blogg.se när ni ändå sitter vid datorn. Världens skönaste brud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0