Äntligen helg

Igår körde vi volleyboll på träningen efter att vi haft möte. Det var skitkul, och jag älskar verkligen att skratta med mitt lag. Det kan vara något utav det bästa jag vet :)

Det har varit lite struligt med lönen idag. De har haft problem på kontoret, och nu när lönen väl kom ut, så hade jag fått 32200:-. Snacka om att jag fick en chock! Men det var såklart fel, det hade råkat blivit dubbelt :P



Så nu har jag precis betalat lite räkningar, men det är fortfarande två räkningar kvar att betala. Försäkring på bilen och mobilen som drar sig själv om några dagar.

Ikväll ska jag vara hemma och ta det lugnt bara. Mormor är här så det blir mysigt!
Imorgon kommer släkten och firar mig. Hoppas att jag får massa fina saker som jag kan ha i lägenheten :)
På söndag åker jag och Niklas till Ikea. Då ska jag bli fattig! Jag kommer köpa hur mycket saker som helst, och det ska bli skitkul.
Jag älskar IKEA!



Nu ska jag gå och duscha, och sen blir det slappt hela kvällen lång :)
Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: sofia

Hihi jo kanske jag lägger upp lite fler sådana bilder. :) Men varför kommer du inte hit och tar en titt? Du är varmt välkommen!

2011-03-25 @ 19:37:45
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0