Vi grävde våra gravar på Friskis

Rubriken stämmer faktiskt. Vi var fem tappra tjejer som tog oss ned till Friskis idag. Vi körde hela passet inne på gymet/gymmet(?), och vi körde typ ett cirkelpass på sex stycken olika maskiner. Det var så sjukt jobbigt! Jag kommer inte kunna gå imorgon, och det är inte ett skämt. Mathias pressar oss till 110 alltså, och det är ju i och för sig bra, eftersom vi märker att vi klarar mer än vi tror.

Emma är påväg hit och myser med mig ikväll. Känns som att det var länge sedan jag träffade henne, fast det var i söndags (tror jag?). Vi har nog en del att snacka om känns det som :)

Niklas är med Lillen och Werner och tittar på Raubtier inne i Stockholm på Harry B James. Ett band som jag tycker är skitdåligt verkligen. Jättekonstig musik :P Men men!



Vad tycker ni?

Imorgon är det Elins student, så jag är ledig. Hoppas att hon får bättre väder än vad jag hade när jag tog studenten! Kan nog inte bli sämre väder skulle jag tro.
Efter att ha sett alla flak i Stockholm idag, så längtar jag ändå tillbaka. Det var en så himla skön känsla att stå på flaket och skrika, och veta att jag aldrig mer skulle sätta mig i skolan.

Nu ska jag stänga av datorn faktiskt.
Hejhej! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia BF15 Juni

Jag älskar Raubtier! Såg dom live på Getaway rock förra sommaren. :) Deras låt Dobermann är min och Simons låt ;D Jag va lite små sur, för Simon ville inte att vi skulle åka in å kolla på dom nu när jag är så nära BF!!

2011-06-12 @ 09:47:01
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0