Vad ska man göra när man känner att man inte längre är nummer ett?

Förlåt för dålig uppdatering. Men jag har haft fullt upp de här lediga dagarna, jag har inte ens startat datorn.

Fredag:
Eftersom att Niklas skulle åka iväg med Lillen (like always) så ringde jag till Sandra och frågade ifall hon hade lust att gå ut på en promenad i det fina vädret. Men istället för att gå ut på promenad, så åkte vi in till Norrtälje. Vi var inne på Rusta och Blomsterlandet. På Rusta handlade jag utemöbler, wiho! :) Det är så himla fint! Köpte även lite småsaker som är bra att ha. Jag har gjort av med alldeles för mycket pengar den här månaden redan.. Inte bra!
När vi kommit hem ifrån Norrtälje och packat upp allt, så tog vi en sväng till Sandbanken där vi tog vårt första dopp för i år. Det var inte varmt kan jag lova!





Vid halv 7 kom Emma hem till mig. Vi fixade och donade och gjorde oss fina inför kvällen. Lillen och Niklas kom också och vi förade lite här hemma. Jag och Emma tog kvart över 9 bussen till Norrtälje och mötte Repan och Pulli. Sen blev det en helkväll på Piren. Det var faktiskt helt OK, men jag måste dit fler gånger när det är mer folk ute, och inte åka hem kl 1. Det lär bli snart igen!





Lördag:
Emma åkte hem vid 12-tiden. Man var lagom seg när man gick upp kan jag säga! Niklas åkte iväg och jag la mig och solade i fönstret. Har ju världens bästa solställe har jag kommit på!
Vid 4 åkte jag och Niklas hem till Edsbro. Pappa fyller ju år nästa lördag, och Daniel fyllde år den här lördagen. Det var kalas ute i trädgården, och vi grillade och hade jättemysigt faktiskt :) Älskar att träffa släkten!
Klockan 8 åkte jag hem till Emma och hämtade henne och Malin. Det tog dock lite tid att komma iväg, då Emma inte är den snabbaste på att bestämma vad hon ska ha för kläder ;)
Vi åkte iallafall hem till Emelie där det var lite fest med trevligt folk. Jag var dock nykter, kände inte för att dricka. Så jag åkte och hämtade Fredrik i Rånäs, så hängde han med oss resten utav kvällen. Jag drog väl hem vid 3 tiden kanske, och då slocknade jag direkt kan jag säga!





Söndag:
Jag åkte hem till Edsbro och var där till 12. Min kusin Nicklas ifrån Karlstad skulle komma och hälsa på med sin flickvän Angelica och deras två fina prinsessor Engla och Leona. Världens finaste flickor måste jag säga, helt underbara! Väldigt trevligt att få träffa dem alla igen, eftersom det var snart 2 år sedan vi träffades. Vi träffas inte så ofta eftersom vi bor så långt bort ifrån varandra.. Tråkigt faktiskt!
Dom stannade till 4 ungefär. Då åkte jag och hämtade Emma och vi åkte in till Norrtälje och var där hela kvällen. Det var ju någon slags "protest" på Görla. Helt OK faktiskt! Kul att kolla på bilar :)
Vi åkte och käkade på Donken, och tog ett varv på stan innan vi åkte hem. Vi känner att vi blivit riktiga jävla volvoraggare. Haha! Hänger i hamnen som töntar liksom :P Men det är kul!
När vi kom hem till mig så drog Emma, och jag låg uppe och tittade på en film som hette Young people fucking. Ganska värdelös film faktiskt!





Idag har jag hittills inte gjort nånting. Hade hoppats på att få en heldag med min pojkvän, men icke.. Så vi får se vad jag hittar på. Lär väl ligga här hela dagen, om jag inte pallrar mig ner till gymmet eftersom jag inte var på träningen imorse.

Hoppas ni andra haft en underbar långhelg!
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Sofia BF15 Juni

Du ska alltid känna dig som NR 1! Skit i allt annat, du är nr 1. ;)

2011-06-07 @ 12:18:49
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0