Vad är bättre än Ikea?

Hallå där!

Jag sitter helt slut i soffan just nu. Det har hänt massor idag känns det som.
Började morgonen med att börja sätta upp hyllor här hemma, samtidigt som jag tvättade kläder.
Klockan 10:30 var det löpträning som gällde. Vi var 5 tappra tjejer som tog oss dit och sprang. Jag fick bättre kilometertid den här gången :)





Sen var det bara hem och fortsätta tvätta och fixa innan jag och Niklas åkte till Mekonomen i Norrtälje och klagade på färgen han köpt. Pengarna tillbaka fick vi iallafall!
Efter det fortsatte vi till Nånö och tittade på katten Siris kattungar som hon fick igår :) Jättesmå!



Sen bestämde vi oss för att åka till Uppsala. Först fick vi hämta Lillen mitt i ingenstans: Kårsta. Vilket jävla ställe alltså!
Jag gick in på Ikea, och killarna åkte till Biltema. Jag fick med mig lite nödvändiga saker :)
Bland annat en skohylla!



Nu ska jag titta på tv, kanske sova en stund.
Ha det så bra! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia BF15 Juni

Nej men så söt liten kattunge! :)

2011-06-05 @ 11:58:18
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0