Tredje juni

Det känns ju helt sjukt att halva år 2011 redan gått. Helt sjukt! Jag vill lägga mig ute i solen och bli brun, men det kan jag ju inte göra här? Kanske får gå ner till Sandbanken eller Arkadien och göra det sen. Får se om jag orkar!

Jag håller iallafall på att tvättar just nu. Ena katten hade ju spytt på badrumsmattan nu i veckan, så den behövde tvättas. Sen har jag kvar massa kläder som jag inte hann tvätta igår. Hann bara tvätta underkläder igår..

Igårkväll hade jag skittråkigt verkligen. Jag somnade vid 8 och vaknade upp kvart i 9 igen. Då drog jag på en film som heter The back up plan. Den var skitbra faktiskt! Verkligen värd att se. En film med Jennifer Lopez.

Ikväll kommer Emma och Repan hit. Vi tänkte föra lite här och sen dra in till Norrtälje och dra till Piren. Hoppas man träffar lite roligt folk som man inte träffat på länge. Alltid lika roligt! Och hoppas också att det är så bra som alla säger på Piren.

Nej nu måste jag äta frukost innan jag svimmar.
Ha en fin dag! :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Heej :) Ja ska också till Piren ikväll, så då lär vi ju ses :P

2011-06-03 @ 12:22:15
URL: http://allllle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0