Ser mig om och ser ingenting

Pet var på mig igår och sa att jag inte uppdaterat... Sorry! Hade väldigt mycket igår när jag kom hem, och så kan det vara ibland.

Idag har jag som vanligt jobbat. Fast till skillnad från alla andra dagar, så var jag på mitt första frukostmöte på firman imorse. Först fick vi äta massor med frukost, och sen blev det möte med facket som pratade om arbetsmiljö. Jag somnade till några gånger, och hostade som en dåre.
Efter det jobbade vi vidare i den stora lägenheten vi är i just nu. Kommer lägga ut före och efter bilder nästa vecka, eftersom det är en väldigt ovanlig lägenhet. Iallafall färgvalen.

Jag sitter i soffan hemma i min underbara lägenhet just nu. Det blir ingen träning för mig ikväll heller. Känns onödigt att träna när man inte är helt frisk.
Men Emma skulle komma över en stund iallafall, hon hade massor att prata om. Alltid roligt när hon säger att hon har saker att berätta, för det är alltid lika roligt och jag skrattar varje gång :)

Imorgon är det sista jobbdagen på denna månad. Såg dock att lönen blev sämre än den förra. Kanske beror på att jag var ledig, vad vet jag..
Sen jobbar jag bara en vecka till, och sen har jag semester i 4 veckor. Gud så underbart det ska bli!

Juste. Tack "Sandra" som gav mig tips om korvstroganoff. Ska absolut prova det efter storhandlingen som blir på söndag! :)

Tjingeling! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0