Mannen som bor med tre döda människor

Idag jobbade jag och Ted själva, Robin var sjuk. Det har gått bra faktiskt, har spacklat hela dagen. Kanske inte världens roligaste, men det blir ju roligare om man har en kul person att jobba med :)

Var in på Carlings idag och köpte en tjocktröja och två linnen. Det var superrea där, så man får ju passa på :)

Efter jobbet åkte jag till Rimbo och väntade på Niklas på busstationen. När jag satt där så började en mörkhyad man prata med mig. Han berättade att han bodde i Rånäs, TYP, men att man inte hittar honom så lätt. Han bodde med tre döda människor och några levande. Han hörde röster och såg konstiga saker. Han såg b.la. vampyrer, varulvar, troll och jättar. Jag tyckte det var ganska kul att lyssna på, trots att jag insåg, eller iallafall antog, att han var pårökt.

Nu har jag precis slängt i mig lite rester ifrån gårdagens middag. Gott som fan!
Löpträning ikväll kl 19. Kommer vara cpjobbigt, det känner jag på mig.. Men men, vill man bli stark och snabb till nästa säsong så får man ligga i! Hoppas på att det är fler som dyker upp nu än tidigare. I torsdags var vi ju bara 5 stycken..

Hoppas ni som läser har haft en fin dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0