Kungar utav Friskis

Jag måste få säga en sak. Och jag måste få svära.
FY FAN vad vi är bra vi som är och tränar nere på Friskis. Jag personligen kör tills jag nästan gråter. Jag blir så jävla slut! Som jag sa till Jenny: Vi kommer se ut som killar snart.
Man tror nästan det när man kör såhär tungt.

Jag har iallafall duschat precis, och det var väldigt skönt måste jag säga. Så nu lär jag nog sitta uppe ett bra tag till, då jag fortfarande är uppe i varv. Kommer aldrig kunna sova om jag lägger mig nu!



Niklas är inte hemma ännu. Han är och fixar min bil. Jag råkade ju trassla till det lite om man säger så.. Hade inte en aning, helt ärligt, om att det fanns en gräns på hur mycket olja man får hälla i en bil. Det är möjligt att jag visste det förut när jag läste körkortsboken, men nu har jag glömt bort det i så fall. Jag hällde iallafall i ALLDELES för mycket olja, så nu måste Niklas tömma ur bilen på olja, och sen hälla tillbaka rätt mängd.
BRA GJORT IDA!
Har iallafall lärt mig något..

Egentligen skulle jag åkt till Mantorp med Niklas och hans kompisar i helgen. Men efter att ha tittat på SMHI så såg inte vädret ut att bli det bästa där, så jag hoppar över Mantorp denna gång.
Istället blir det nog en helg med tjejerna. På fredag kommer iallafall Malin och Emma hit och myser, sen om det är bra väder på lördag så kanske vi åker över till Åland och stannar där på dagen, och åker hem på kvällen. Kan bli jättemysigt! :) Tänkte fråga de andra brudarna om de också vill haka på!



Hoppas ni haft en bra kväll allihopa.
See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0