Ibland älskar jag min iPhone

Idag har jag och Ted jobbat på som satar jag kan jag säga. Fy fasiken vad vi har slipat och gjort massa skitjobb alltså, allt det tråkiga har vi typ gjort bara. Men det känns bra nu i efterhand att den värsta slipningen är över i denna kvart :)

När vi käkade lunch idag, så drog vi till Donken. Då tänkte jag att jag skulle "checka in" på min iPhone. När jag hade hittat Mc Donalds på Hötorget, så stod det att om man köpte (vad det nu hette) så fick man en gratis. Så jag och Ted tog varsin glass/milkshake-liknande sak, som var asgod! :) Som sagt: Ibland älskar jag min iPhone!

Jag har precis käkat mat, och idag blev det pyttipanna med sallad och fetaost, och två kuddmackor med aromat på. Mumma!
Går runt och städar lite här hemma, plockar med kläder och sånt.

Föresten så tycker jag att alla ni som läser detta, ska gå med och gilla gruppen "Rädda Kira" på facebook. Ni hittar en länk till sidan på min profil på facebook. Stackars hund säger jag bara!



Mördarträning ikväll. Det är överkroppsträning ikväll, och den är helt sjukt jobbig. Mathias pressar oss så himla hårt, vilket är bra! Hoppas dock på att det dyker om fler folk på träningarna i framtiden. Det är INTE okej att vi är max 7 stycken på löpträningarna, när vi är ca 10-15 stycken på styrketräningarna. Jag kan erkänna att jag själv inte tränar ibland, men det är för att jag inte är hemma och hinner till träningen. Men när samma personer alltid är borta, då börjar man faktiskt undra. Ska vi spela i allsvenskan och div 2 och klara våra mål vi har, så måste fan folk bättra sig alltså.



Nog om det.
Nu ska jag fortsätta städa, ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Bra att du uppmuntrar folk till att gå med i "Rädda Kira"! Hemskt som fan :(

2011-06-14 @ 17:44:22
URL: http://www.saraochflax.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0