Härlig helg

Igår var jag på födelsedagsfest hos Mia med Malin och Emma. Det var skitrevligt! Träffade många roliga människor och hade jättekul. Dock så somnade jag i soffhörnan där tre andra grabbar också somnade.





Idag låg vi kvar i sängen till 1 ungefär, och då åkte vi till Arena och käkade pizza. Det satt riktigt fint!
Nu har jag precis vaknat efter ett par timmars sömn i soffan.
Det blir slapp kväll för hela slanten ikväll kan jag säga. Har chips och crunch i skåpet, mumma! :) Kanske drar på en rulle till det.

Hoppas ni andra haft en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Vart har du köpt tjocktröjan??? :)

2011-06-21 @ 11:39:44
URL: http://binaluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0