En härlig dag

Måste säga att jag och Ted jobbar riktigt bra ihop. Bra teamwork liksom.
Vi lägger upp jobben bra, får mycket gjort och ligger bra till med tidsschemat känns det som. Känns skitbra!

När jag kom hem efter jobbet hade Niklas gjort middag. Falukorv och makaroner. Min pojkvän är verkligen duktig på att göra makaroner. Dom blir alltid så himla goda! Jag däremot är sämst på det..

Jag sitter framför tvn just nu. Har varit och tränat, och kom ur duschen nyss.
Vi värmde upp med att springa till köra 3 km spåret. Så det blev väl ungefär 4-5 km uppvärmning och man räknar med löpningen till och från spåret.
Sen drog vi till Skarsjöplan och körde intervaller. 50 sekunder löpning 80-85% och 20 sekunder vila (gång), 10 gånger. Efter det körde vi 20 sekunder löpning 100% och 15 sekunder vila (gång), 10 gånger. Det var sjukt jobbigt med tanke på att vi sprang på en helt öppen plan, och nästan ingen skugga alls.
Jävligt bra jobbat alla ni som var där!



Nu tänkte jag titta på Kniven mot strupen.
Ha en fin kväll allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0