Blod i min mun

Hallå där!

Jag har nyss kommit hem ifrån Ica. Jag var dit och handlade lite grejs som fattades i kylen, b.la. mjölk, pålägg och lättdryck. Fick även med mig lite godsaker som glass och ballerina :)

Nu håller jag på att fixa mat, och för första gången i denna lya bjuds det på blodpudding. Fy satyg så gott! Många tycker att det är skitäckligt med blodpudding, men jag tycker det är hur gott som helst. Mamma lärde mig även att man inte ska dricka mjölk till blodpudding, för då är det något speciellt ämne man inte får i sig typ(?).



Klockan 20:00 är det träning. Mathias kunde tydligen inte träna oss idag, så det blir löppass med Mulle. Förväntar mig att det blir cpjobbigt så man känner att man förbättras :) Älskar förbättring!

Tror inte jag skriver ett till inlägg ikväll, det blir alldeles för sent.
Hoppas ni haft en fin dag iallafall! :)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Det är typ så att mjölken tar bort järnet i blodpuddingen så man ska dricka juice eller vatten. :P

2011-06-08 @ 20:08:38
URL: http://binaluttan.blogg.se/
Postat av: Sofia BF15 Juni

Blodpudding uack!! Det kommer inte bjudas på hemma hos mig inte, om inte Simon gört i smyg. ;P

2011-06-09 @ 08:51:03
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0