Uppdatering och massa bilder!

Här har det inte uppdaterats på ett tag märker jag. Det beror på att jag har semester och fullt upp hela dagarna.
Hela den här veckan har jag hjälpt Stefan i hans lägenhet som han köpt för ett tag sedan. Så fort jag blir färdig med mitt målande och tapetserande, så kan han börja lägga golv och fixa med annat, sen kan han flytta in. Så jag är snäll och hjälper till så att han får flytta någon gång :)
Vi har varit på Ikea två gånger den här veckan. Stefan beställde madrass ena dagen och tog hem den andra dagen, och jag köpte massa småsaker som jag alltid gör så fort jag är på Ikea. Vi var till Chilli en sväng också och Stefan fick se massa soffor.
Första dagen vi var på Ikea åkte vi och åt på restaurang efteråt, Niklas och Patrik var också med. Det var en jättemysig restaurang nere vi vattnet. Andra dagen vi var där så var Cassandra och Jocke med istället för Patrik, och då käkade vi på Donken.

Åhus har jag hunnit med också. Vi kom 3a i juniorserien och åkte ut i kvarten i sudden i elitklassen. Det var helt okej att vara där, trots att vädret inte var det bästa!

Orkar inte skriva så mycket mer, i stället bjuder jag på lite bilder!














Kommentarer
Postat av: Sofia mamma till Terje

Vad stora katterna blivit. :) sött!

2011-07-29 @ 23:15:25
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0