Risigt men ändå bra

Träningen igår gick sådär. Fick riktigt jävla ont i magen när jag sprang, usch. Jag vek ner mig sista intervallvarvet, det gick verkligen inte. Sen innan vi började spela beach kände jag att det inte gick mer, så jag gick hem.
När jag kom hem tog jag en varm dusch och sen drack jag te. Vid halv 9 traskade Patrik in genom dörren och direkt till kylskåpet. Han kom för att äta tårta, och han visste precis vart den stod!
Så vi smaskade i oss lite tårta och tittade på National Target. Joel Kinnaman ♥



Den här morgonen började med att jag gick i en kattspya som låg på badrumsmattan (som jag tvättade igår). Inte jättemysigt! Så den mattan blir till att tvätta igen så fort det finns tider. Här där jag bor finns det liksom bara EN tvättmaskin och EN torktumlare till 16 stycken hushåll. Alldeles för lite tycker jag. Det är svårt att få bra tvättider..

Jag hade tänkt åka in till Norrtälje en sväng. Skulle behöva nya p-piller, men jag hann inte boka tid imorse eftersom jag sov lite för länge.
Sen måste jag köpa blommor till blomlådorna som jag fått låna utav mamma, tills hon behöver dom igen. Tänkte även köpa fotoalbum. Har precis fått hem nya foton som jag måste sätta in. Och denna gång ska jag köpa ett BRA klister som inte gör att fotona ramlar ut efter en månad..
Juste, jag måste leta upp sånt där "Kissa inte här katten" spray. Vet inte riktigt vad det heter, men det borde ju finnas på Granngården tycker jag.

Hoppas ni får en bra dag där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0