Mästerkock?

Jag sitter här och väntar på att min chokladtårta ska bli klar som jag hade tänkt bjuda Niklas och hans kompisar på när dom kommer hem ifrån Rättvik. Får se hur många som orkar pallra sig upp i min trappa bara!

Har varit en tripp till Edsbro idag. Åkte först hem till Stefan och han fixade min bil, det tog typ en kvart för honom. Egen bilmeck är hur bra som helst! Ska köpa en flaksa whiskey åt honom sen som tack :) Så nu låter min bil som en helt vanlig volvo igen.



Efter det var jag hemma hos mamma och pappa några timmar. Beställde tågbiljett till Åhus och tittade på tv. Pappa har rivit bort yttertrappan också. Han ska bygga en stor veranda typ, med trappa. Svårt att förklara, men jag lär vara där och ta kort när det är klart :)



Imorgon har jag tvättstuga, så jag ska ställa klockan på 06:45 och gå ner och börja tvätta. Har jättemycket lakan, filtar och mattor som måste tvättas efter att katterna varit där och pissat..
Efter det ska jag städa på toaletten hade jag tänkt. Har köpt WC-duck eller vad det nu heter.
Så kommer min första semesterdag se ut! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0