Love me love me, say that you love me

Ja, det blev inte mycket till bloggande igår. Men jag hade inte tid då heller.
Direkt när vi vaknade så åkte vi in till Norrtälje och tänkte fixa min bil som gick sönder ännu mer i fredags. Avgassystemet har gått av på mitten... Men det gick ju inte så himla bra, så jag får lämna iväg den till Stefan istället och se vad han kan göra åt det.

Jag tog me mig Lina hem efter det och umgicks med henne i några timmar innan jag åkte till Pi och Malin där mamma, pappa och Elin var. Hämtade upp Frida innan också. Det var jättetrevligt där, som vanligt! Vi hade kubbturnering och mitt lag vann, som bestod utav mig, mamma, Malin och Frida.

Nu sitter jag hemma i soffan och har i princip vaknat nyss. Får se om jag orkar äta någon frukost idag.
Ska åka iväg till Edsbro sen och lämna bilen hos Stefan. Hoppas verkligen att han kan laga skiten eftersom jag ska sälja den.

Har nog inte skrivit att jag och Repan var hemma hos Simon och Sofia i fredags. De bodde i en jättemysig liten stuga! Och Terje var helt bedårande. Har nog aldrig sett en sådan fin varelse!
Ni som vill se bilder på honom kan gå in på www.sofiafurostam.blogg.se.

Nu ska jag fortsätta kolla runt här på nätet.
Hoppas ni får en bra dag, trots det dåliga vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0