Kanske ska ta och bli städerska

Herre Gud vilken morgon.

  • Tvättat 5 maskiner + hängt upp all tvätt och vikt in de som torktumlades
  • Skurat toaletten (fy fan vad äckligt. Märktes att jag inte är kille och lyfter på ringen när jag kissar)
  • Dammsugat
  • Skurat golvet
  • Bytt sängkläder
  • Skakat mattor (tvättat en)
  • Bytt handdukar i badrummet
  • Städat ur garaget från sådant som ej skulle ligga där (Niklas kläder, Niklas dator och tomburkar)
  • Tvättat ur en korg med skor som det var kattpiss i
  • Diskat och ställt in all disk
  • Småfixat med ljus i alla ljushållare
  • Vattnat blommor

Jag är helt slut nu. Funderar på att sova en stund så jag orkar träna ikväll. Det var två veckor sedan jag tränade nu, så jag hoppas att jag inte tappat allt för mycket.

Hejhopp! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0