Här händer det inte mycket

Igår åkte jag iväg till Åland med mamma, Sussie och Emelie. Det var riktigt trevligt att få åka iväg bara vi, mammor och döttrar. Vi satt i baren hela tiden och tittade på folk som dansade och var med i någon tävling. Tiden gick ganska fort faktiskt.









När vi kom hem så kom resten utav familjen Eriksson hem till oss och vi grillade på pappas älskade grill som han fått. Mumsigt!









På kvällen var det fysträning för min del. Vi var 8 stycken på träningen och körde skiten ur oss. Vi började inne på gymet och körde lite olika maskiner, och sen avslutade vi med att springa i en backe på 100 meter, inte speciellt mycket lutning, men skitjobbigt var det!

Idag tänkte jag börja sätta in lite foton i mina nya fotoalbum som jag köpte i tisdags. Sen blir det en sväng till Norrtälje för att hämta ut nya p-piller och hämta upp Niklas också.
Sen väntar antagligen ett mördarpass med Mulle ikväll.

Det är fint väder idag, så hoppas ni alla som kan passar på att vara ute i solen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0