Gröna Lund

Igår var vi på Gröna Lund hela dagen. Det var jättetrevligt faktiskt, trots att jag inte åkte mer än 5 karuseller en gång vardera. Jag har blivit så jävla rädd för att åka, fattar inte. Förut var det bara Fritt fall och såna saker som åker rakt upp och sen rakt ner som jag inte åkte, men nu pallar jag knappt berg och dalbanor.
Vi var där ett helt gäng, 11 stycken var vi. Jag kände inte hälften, men det var lika trevligt ändå.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Vaknade i Nånö med Niklas. Var där en stund på morgonen innan vi åkte hem till mig. Niklas packade och fixade lite inför Rättvikresan, och jag gjorde väl inte så mycket. Han ska vara där hela veckan med Stefan och Jocke, så jag är hemma en hel vecka ensam med katterna. Ska bli skönt faktiskt!

Jag åt middag hos mamma och pappa iallafall, och var ute på en promenad på 7 kilometer med mamma och faster Berit. Det var skönt!

Här kommer lite bilder ifrån Grönan!









Imorgon börjar jag jobba igen. Usch vilken ångest jag har.. Vill ha mer semester! Men men..
Handbollen börjar imorgon också. Det ser jag faktiskt fram emot! Börjar gå upp i vikt som en jävel så det är dags att börja röra lite på sig känner jag. Haha!

Nu ska jag dö i soffan.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0