Första dagen på semestern

Det är väl i princip min första semester. Jag räknar inte förra sommarens ledighet som semester riktigt, eftersom jag inte hade fast jobb då jag var ledig.

Klockan är iallafall inte ens 9. De flesta med semester ligger nog och sover fortfarande, men jag var uppe kl 06:00 och började sortera tvätt. När allt var sorterat gick jag ner och började tvätta. Ska gå ner igen om 20 minuter ungefär och stoppa in en tredje tvätt.

Niklas semester börjar inte förrän nästa vecka. Så jag är själv här hemma heeeeela veckan. Iallafall på dagarna. Så vill någon hitta på något så kan ni ju alltid komma hit och hänga :) Har tårta i kylen som jag kan bjuda på!

Nu måste jag borsta tänderna.
Ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0