You rock my world

Klockan har precis gått över 06:00. Mina ögon är ganska trötta känner jag..
Om två timmar, eller två och en halv, börjar den där kursen jag ska gå på. Det är en 40 timmars lärlingsutbildning. Hoppas den inte är långtråkig bara..

Ska bli intressant att se om jag klarar av att hitta till Tumba idrottshus ifrån Midsommarkransen idag, helt själv. Har kollat lite på sl.se hur man tar sig dit. Så jag hoppas det ska gå bra!

Satt och tittade lite på soffor igår. Jysk har just nu rea på deras hemsida. Hittade en skitsnygg för 4000:-, som egentligen skulle kostat 6999:-. Men den rean gäller endast till 6 februari. Känns lite tidigt att köpa soffa nu..
Sen annonserade dom om en affär på Görla industriområde i NT. Där hade dom också ganska snygga soffor, och inte alltför dyra heller. Ikea verkar bara ha dyra soffor vad jag har sett, så där lär jag inte köpa någon soffa!

Nu ska jag klä på mig och börja röra mig emot bussen.
Ha det så bra, och önska oss lycka till på matchen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0