When we're far away

Idag har det varit en skön dag på jobbet. Vi gjorde klart allt som vi behövde göra klart, så att jag kan åka dit imorgon och färdigställa och städa undan och sånt.
Ska bli intressant att se vart jag hamnar nästa vecka. Min verkare har tydligen fått in mellan 1200-1300 utrymmen ifrån Familjebostäder.

Jag har nyss suttit och betalat lite grejer. Bensinpengar till Gabbi, ett presentkort till Matilda och försäkringen på bilen till mamma. Mycket pengar försvann kan jag säga..

Igår satt jag och kollade igenom min lärlingsbok lite, och insåg att efter den här veckan har jag bara 70 timmar kvar till löneförhöjning! Och inte nog med det.. Den 16 april är det nytt avtal så då höjs lönen ytterligare med ca 5 kronor/timme :) Wihoo! Sen är det "bara" 850 timmar kvar tills jag når nästa lönesteg :P

Idag ska jag åka med Patrik till träningen. Gabbi ska inte träna, och min bil är utlånad till pojken som ska ut till hans och Patriks lilla hus som ska flytta till. Dom ska grundmåla alla väggar, så att jag kan komma dit i helgen och färdigstryka allt. Ska bli jättekul att se hur det blir! :)

Nu ska jag inte tråka ut er mer.
Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0