Man behandlas som en jävla jojjo

Träningen idag gick bra. Den var rätt kul också. Har lämnat kantplatsen och börjat träna på 9m igen. Det är ju där jag har spelat i alla år, tills vi gick upp i elitserien. Då sa dom att jag inte skulle platsa i laget som 9m, så jag fick skola om mig till kant. Dock fick jag inte den hjälp jag behövde, så det blev ingen bra kantspelare av mig.
Shit the same!

Imorgon ska jag iallafall spela match med a-laget emot Tumba. Ska spela 9m, och det var länge sen jag körde 9m på så hög nivå. Det är lite skillnad på att spela 9a i div 2 och allsvenskan. Hoppas det går bra och att jag inte skämmer ut mig!

Nu ska jag gå och sova, kurs imorgon..
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0