Let's go motherfuckers

Kursen håller på att ta kål på mig. Den är så jääääävla tråkigt! Såhär trött var jag aldrig när jag gick i skolan. Aldrig. Kursen gör att jag inte saknar skolan för fem öre.

Jag har iallafall nyss fixat klart mig. Ska snart ta bilen till Norrtälje. Först ska jag hämta upp Ted i Svanberga, sen leta upp karln i NT och lämna bilen och sen dra vidare till Pulli. Vi förar lite hos honom och sen drar vi till Måsen.
Ska bli skitkul att få komma ut igen! Senast jag var ute var på juldagen, och det är rätt länge sen känns det som..
Imorgon kl 15:00 ska jag hem till Frida som firar sin 18-årsdag. Det är alltid god fika hemma hos Mattsson, så det blir trevligt :)

På söndag ska jag med Matilda till IKEA och handla nödvändiga saker. Det finns massor jag behöver köpa till lägenheten, men jag väntar med det mesta eftersom jag fyller 20 typ en vecka innan jag flyttar.

Nu måste jag dra
Ha en kul kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0