Jag är stolt över mitt lag Rimbo HK

Vi hade match emot Örebro idag, serieledarna.
När vi mötte dom senast låg vi under med 12 bollar i halvlek, och vi hade jättesvårt att få tag på deras skyttar. Dock så vann vi andra halvlek, efter att ha punktat bort deras tvillingpar Lina och Linn Larsson. Riktigt duktiga tjejer! (För er som inte förstod så förlorade vi den matchen, det räcker inte med att vinna EN halvlek.)
Idag fick vi våran revansch! Vi låg under med 4 bollar i halvlek. Sen jagade vi ikapp, gick om och vann med 31-26. Det var så sjukt bra stämning i både laget och i publiken när det verkligen gällde.
Tack publiken för allt stöd ni gav oss idag! Hoppas ni kommer och ger oss samma stöd när vi har våran sista hemmamatch emot Nacka den 9 mars.


bild tagen ifrån NT's hemsida.

Efter våran match hade herrarna match emot Alstermo. Det var aldrig något snack om vilket lag som var bäst. Rimbo vann stort, och som publik behövde man aldrig känna sig rädd att Rimbo skulle tappa matchen.

Just nu sitter jag och tittar på Melodifestivalen med mormor, syster och bror. Samtidigt tittar jag lite på ikea.se och försöker få ihop en inköpslista för att se hur mycket pengar jag kommer göra av med när jag åker dit och handlar inför flytten. Jag blir jättetaggad när jag hittar så mycket fina och roliga saker att köpa!

Imorgon ska jag åka till Torpet med mormor och kolla på Pi's nya soffa som han har köpt. Har inte varit där sen jag var hundvakt, och det är nästan två månader sedan.
På kvällen vet jag inte vad som händer. Det blir antagligen det vanliga; ligga i soffan och slöa tills Solsidan och Wallander börjar.

Jag hoppas ni får en fortsatt trevlig helg!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0