I won't let you go away

Nyss hemkommen ifrån jobbet. Just nu jobbar jag på Odenplan ungefär. Jag jobbar hemma hos en kvinna som är så jävla trevlig! Jag kanske har berättat det redan? Hon har hur som helst givit mig massa råd på färger och möbler till min lägenhet, eftersom hon är inredare och kan en del :) Hon har sagt att jag får gå i kylen och skafferier hur mycket jag vill och äta. Haha!

Jag ska snart åka till träningen, ska hämta upp Tessan först bara. Hoppas det blir en kul träning! Igår var den rätt rolig faktiskt.

Imorgon efter jobbet ska jag hem till Niklas och Patrik. Vi ska nog bara ta det lugnt och titta på film. Sov ju första natten där söndag-måndag. Det var mysigt att somna framför en brasa :) Dock så blev det lite kallt på natten.. Men men. Jag sov bra bredvid världens bästa iallafall!

Nu ska jag klä på mig springkläder osv.
Ha det så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0