I love handboll

Är nyss hemkommen från en vinst emot Åkersberga. Känns riktigt skönt att få vinna! Det märks att jag inte skjutit speciellt mycket på över 1,5 år. Det känns i min arm om jag säger så.. Det märks även att jag får tänka lite i försvar, och inte bara stå på kanten som en mupp.

Imorgon blir det en heldag i Penningby i "Bögboendet". Vi ska måla massor och göra jättefint! Grabbarna har köpt färger till nästan alla rum. Jag tog hem färg till köket ifrån jobbet, och färg till snickerierna.
På kvällen hoppas jag att min karl kan hoppa över ölen och ha myskväll med mig istället. Det var väldigt länge sedan vi hade det!

Det blir lite konstig ordning här. Men jag tänkte berätta om min dag också. Gick upp 05:30 och kom ut på verandan. Det var snö enda upp till mina knän.
Bussarna var inställda, och pappa skulle på kurs i Solna, så jag kunde åka med honom till Danderyd.
När jag kom till jobbet började jag måla väggarna, sen kom Robin och gjorde mig sällskap.
Efter att vi hade gjort klart allt jobb, så åkte jag till tekniska och väntade på bussen i ca 40 minuter. Alla bussarna i hela Stockholms län var ju inställda, så jag fick vänta tills dom började gå igen.
Jag åkte iallafall till Norrtälje och träffade my love. Vi åkte sedan och träffade Patrik och Catrin som höll på att skotta fram Catrins bil. När dom var klara med det så åkte vi ner till garaget och hämtade lite färg. Innan vi kom fram till garaget så hann vi fastna i snön.. Suck.
Men men. Vi åkte ut till Penningby, men när vi kom fram såg vi att det inte var plogat. Så det var bara att vända!

Så såg min dag ut.
Nu ska jag glo Let's dance.
Ha en bra fredagkväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0