I am boooored

Riktigt uttråkad är jag... Så nu tänkte jag skriva ett till inlägg.

Vi har nyss varit hos min kära mormor och hans sambo. Vi snackade skit, tittade på deras nya jättesköna soffa och sen var vi upp på höskullen och tittade på gamla möbler dom har. Fast det var inget som jag ville ha, allt var så ruttet.

Min bil stor uppe hos Stefan och blir fixad nu. Hoppas allt blir bra, och att allt blir som jag vill ha det! Folk får tycka vad dom vill, men jag tycker iallafall att det är snyggt med dimljus.

Tänkte lägga ut bild på soffan som jag hade tänkt köpa. Jag hoppas verkligen att den finns kvar när det blir dags för mig att köpa soffa. Jag ska vänta ungefär en månad till innan jag köper soffa. Känns onödigt att köpa hem något som kommer stå och ta plats i mitt nuvarande rum faktiskt.

Soffan är huuur skön som helst! Så ni som kommer hem till mig i min lya kommer få sitta i drömsoffan kan jag säga ;)
Jag har redan tänkt ut hur jag ska ha i vardagsrummet. Men jag kanske inte ska avslöja för mycket.

Jaha.. Nu ska jag väl försöka hitta på något att göra.
Och om ni har försökt få tag på mig idag, så har jag lämnat mobilen i mitt rum. Orkar inte med massa sms och samtal idag faktiskt. Jag kan säga att det är väldigt skönt att vara utan telefonen!

Ha en nice söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0