Here comes good bye

Nu var det ett tag sen jag skrev, igen. Tiden har helt enkelt inte räckt till.
Kursen jag varit på är slut nu. Det känns skönt att den är klar, med tanke på att jag höll på att somna flera gånger varje dag. Fast iofs så lärde jag mig ganska mycket ändå.

I lördags var vi ju på fest i Norrtälje, som jag skrev i typ.. Lördags eller fredags? Det var kul iallafall. Träffa roliga människor och hade väldigt trevligt! Det blev en tidig hemgång iallafall. Det hände inte så mycket, så det kändes som att vi lika bra kunde åka hem.
Jag har lagt in bilder och film ifrån kvällen på facebook.

I söndags var jag på IKEA med Matilda. Jag köpte inte så mycket nödvändigt, mest prydnadsgrejer. Köpte en del ljus, ljushållare och en klocka köpte jag också. Sen köpte jag lite annat smått och gott!
Nu vet jag vart jag ska köpa soffa också. Var inne på affären Chilli för första gången. Det fanns huuur fina soffor som helst där, och till bra pris! :)

I tisdags hade jag match med U-laget emot Rosersberg. Det var en väldigt seg match, med konstiga domare och snorhalt golv. Vi tog iallafall hem segern med 31-20. Kul att vinna! :)

Igår efter jobbet åkte vi ut till det nya boendet i Penningby. Jag fick måla lite i en hall, och grabbarna gick runt och fixade med småsaker. På lördag ska jag dit igen och måla klart en hall, sovrum, kök och grovkök. Det kommer bli riktigt mysigt där tror jag! Ett litet hus på 60m2 där två killar ska bo :P

Nu ska jag börja röra mig emot bussen.
Sen träning ikväll, och jobb imorgon igen. Skönt med fredag!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Nutte

Bögboende i Penninby är nice.

2011-02-10 @ 15:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0