Helgen som gått

Jaha, då har ännu en helg flugit iväg.
Efter matchen i fredags skulle jag egentligen hängt med Sandra och Alexandra ut, men jag var så himla trött så jag stannade hemma och gick och sov ganska tidigt.

I lördags gick jag upp innan 9, fixade mig och åkte in till Norrtälje och väckte sötnosen. Vi fick sedan vänta ett tag på Patrik innan vi åkte vidare ut till Penningby och började målningen. Vi fixade och målade till kl 8 på kvällen, helt sjukt.. Fast det blev fint! Nu ikväll ska grabbarna fixa det sista tror jag. Hoppas dom klarar sig utan mig :P





Ett litet smakprov på hur det såg ut innan. Har lagt ut alla bilder på facebook, så ni kan kolla resten där ifall ni har tråkigt!

Efter att vi hade målat, så åkte jag hem för att duscha. Vi skulle hem till Alexandra och Lillen i Rimbo och sitta där och ta det lugnt bara. Men sen blev det ändringar eftersom avgasröret på Lillens bil lossnade.. Så det blev en kväll i garaget istället. Rätt kul det också faktiskt! Finns en film på facebook när Nygren ska låta som sin egna bil.

Vi kom hem till mig ganska sent. Så det blev inte många timmars sömn, eftersom vi skulle upp kl 9 på söndagen och ut och åka på isen i Gottröra.
Vi mötte upp Alexandra och Lillen vid OKQ8 i Rimbo. Istället för att åka till Gottröra, så åkte vi till Almunge. Det var en jättetråkig bana där. Den var kort och nästan inga kurvor. Vi stannade inte så länge, för 3an på Lillens bil gick sönder.. Så vi åkte till Träffen och käkade.
Efter det åkte jag och Alexandra till Gottröra och hämtade deras hund Gizmo. Sen fixade vi en ny växellåda till Lillen, som vi åkte och hämtade direkt efter att vi kom tillbaka till Rimbo.
Sen blev vi sittandes med chips, dipp och "Med andra ord" och "Fia med knuff" tills Solsidan började.



Så har min helg sett ut.
Nu hade jag tänkt gå ut och städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag, och senare är det träning. Är inte ett dugg taggad, är hur trött som helst..

Men ha en fin alla hjärtans dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0