Har ingen tid

Sorry för en väldigt dålig uppdatering, men jag har verkligen inte tid! Jag har handboll och en himla massa annat att hinna med.
Senast jag skrev var iallafall på alla hjärtans dag. Så vi kan ju börja med onsdag!

Onsdag:
Jag var i Bögboendet hela kvällen och städade. Riktigt snuskigt var det kan jag säga! Usch.. Vidrigt hur mycket skit det var överallt. Speciellt i köket och grovköket. Massa brunt klegg och blä.
Men det blev iallafall fint till slut! Grabbarna fick till och med nytt golv i lillhallen, pga att jag skulle dammsuga där, och då hängde en del av golvet med och under låg ett mycket finare golv. Så vi slet bort allting!

Torsdag:
Först var det jobbet som vanligt. Sen tror jag att jag åkte hem, och sen hämtade Gabbi mig innan träningen.
På träningen fick vi en väldigt tråkig nyhet, enligt mig. Johan våran huvudtränare har hoppat av pga för mycket knivar i ryggen och skitsnack. Jag tycker det är jättetråkigt, och jag har märkt att han har mått dåligt under en längre tid. Han har varit frånvarande och inte på lika bra humör som han brukar vara på.

Fredag:
Jag och Bill avslutade ett jobb i Gamla stan. Så på måndag får vi nytt jobb någon annanstans. Intressant!
Träningen på kvällen var helt OK faktiskt. Efter träningen åkte jag till Bögboendet och tittade hur långt dom hade kommit. Lite möbler hade kommit in, och killarna satt och planerade lite. Jag och älsklingen åkte sedan hem och sov.

Lördag:
Match emot GuIF. Fy FAN vad vi var grymma! Det var sååå himla roligt att spela, och vi kämpade verkligen för varandra, både framåt och bakåt. Vi vann med 19-21, och det var så jävla bra stämning och känsla i laget hela tiden. Vi hade jätteroligt tillsammans, trots alla motgångar och att vi bara var två avbytare. Vi är verkligen på G nu känns det som!
Om jag får spela emot Örebro på lördag, så är jag beredd på en riktigt tuff fight!

När vi kom tillbaka till Rimbo hämtade jag bilen och hade med mig Elin och Ronja till Norrtälje. Vi gick in på Flygis och handlade lite, och när vi kommer ut till bilen så startar den inte. Batteritorsk! Jävligt kul, jag som var bjuden på middag...
Det slutade iallafall med att Ronja och Elin fick knuffa igång bilen. Haha. Det måste sett jätteroligt ut :P
Det blev en lugn kväll hemma hos min andra hälft med hans familj.

Söndag:
Idag har jag spelat match emot Ludvika med u-laget. Vi var endast två avbytare denna match också. Det var även idag en riktigt laginsats. Det var kul att spela, och vi vann med 1 boll! Så jävla skönt!

Nu ska jag snart äta middag, sen ska jag in till Norrtälje och hämta upp pojken, sen titta in i Matildas nya lägenhet och sen vidare till hans nya boende. Vi ska vara där ikväll och sova där för första gången.
Det blir Solsidan och chips med Catrin och Patrik. Mys!

Nu har jag inte mycket mer att skriva. Det har var en kort version av vad som hänt den här veckan. Har glömt jättemycket säkert!

Ha det toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0