Finally

Mina dimmljus har kommit. Shooho! :) Nu ska jag bara vänta på att någon kan montera in dom på min pärla. Om jag skulle börja meka med bilen så skulle det gå åt h-vete kan jag säga..

Efter jobbet idag åkte jag till Willys och köpte marabou och saftsoppa. Sen åkte jag till apoteket och köpte alvedon, strepsils och neseril. Allt detta till min kära som låg hemma idag med feber och annat.
Som världens bästa flickvän dök jag upp hemma hos honom med allt det där. Hoppas han blev glad!
Det var ju meningen att jag skulle vara där ikväll, men eftersom att han var sjuk så åkte jag hem iställlet.

Jag har precis tagit en lååång dusch. Det var väldans skönt kan jag berätta!
Det känns som att jag måste börja ta hand om mig själv lite mer. Men det känns som att jag inte har tid med det knappt, jag vill göra så mycket annat istället.
Men när jag flyttar så kommer det bli ändring på det. Där har jag badkar och där kan jag köra mitt egna lilla spa om jag vill det :) Jag kommer bada jämt!
Jag ska även bli bättre på att blogga när jag flyttar. Lovar!

Föresten, idag när jag stod och jobbade så tänkte jag att jag skulle göra en ny design här. Det skulle vara kul med en jätteförändring! Det är så svårt bara.. Usch.

Men nu ska jag inte ta mer utav er dyrbara tid i livet.
Sköt om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0