Faaack it

Kursen jag går på är så jäääävla boring. Helt sjukt. Vi bara sitter där och lyssnar, och lyssnar och lyssnar... Det enda vi inte har gjort förutom att lyssna är att vi har gjort små grupparbeten. Typ "Hur tror ni att målaren arbetsroll kommer att se ut i framtiden?". Tur att Ted och Robin är där, annars vet jag inte vad jag hade gjort..
Maten var ingen höjdare heller. Jättemycket potatis och världens minsta köttbit. Kul!

Matchen igår förlorade vi med 32-36. Vi var sopiga i försvaret, om jag får säga vad jag tycker. Sen hade vi nog en del lägen framåt som vi borde sätta, som vi inte gjorde igår.
Skitsamma, jag ska inte säga något! Jag gjorde iallafall det jag skulle, missade väl några gånger i försvaret. Men men.. Spela 9 och h6 är inget jag har tränat speciellt mycket på senaste tiden. Gjorde iallafall ett mål. Kändes som att Cassie läste mina tankar det målet!

Nu ska jag dra iväg till bussen och köra andra dagen av kursen.
Tror inte jag hinner hem till träningen idag. Den börjar ju 18 och kursen ska sluta 17 idag.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0