En hel människa igen

Jag hade riktigt trevligt igår. Mycket bra människor träffade jag, både nytt och gammalt.

Jag har precis fixat mig klart. Snart ska vi åka till Frida och äta smörgåstårta. Muuuums! Det var länge sen jag åt det, och Maria brukar alltid göra goda saker. Så jag ser fram emot det :)

Efter att vi varit hos Frida ska vi åka på fest i Norrtälje. Jag ska dock vara nykter, eftersom den andra hälften var nykter igår så att vi skulle kunna komma hem. Alltså blir det min tur ikväll!
Alexandra ska också vara nykter ikväll, så då har jag iallafall en nykter människa att prata med.

Ja, det finns väl inte så mycket mer att säga. Eller jo.. Jag kan ju säga att jag har ett par jeans på mig, som jag köpte i typ.. 7an eller 8an? Har inte använt dom på huuuur länge som helst. Känns bra att man fortfarande får på sig byxor som man köpte för länge sedan :)

Hoppas ni får en bra lördag!
Hejhej :)


Kommentarer
Postat av: sofia

haha klockren bild!! ;D

2011-02-10 @ 19:00:12
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0