Bump in the road

Idag skrev jag på kontraktet för lägenheten. Det känns så himla bra! Jag ser framför mig när jag har målat om och tapetserat klart hur bra det kommer bra. Åh, jag är så jävla glad!
Har berättad för finaste vad jag önskar mig i födelsedagspresent också :) Mysmys!
Hittade en fin soffa på blocket som jag är jättesugen på också.. Sen en fin matta på Jotex. Jag har fått 50% rabatt där, så jag kanske köper den mattan så jag kan ha den i vardagsrummet.

Imorgon börjar lärlingskursen jag ska på. Det är en 40 timmarskurs som håller på till nästa tisdag. Repan sa att det var rätt kul, så jag litar på henne nu.

I helgen är det matchledigt. Hur skönt som helst! Ska försöka hitta på massa roliga saker med nytt folk faktiskt :) Ska bli kul!

Imorgon ska jag kolla på Matildas lägenhet också. Hon har skaffat sig en 1a i Norrtälje. Den kan nog bli riktigt fin kan jag tänka mig!

Ha det så bra allihopa!
Hejhej! :)




Soffan finns i Norrtälje. Så det skulle vara pööörfekt ifall tjejen som äger den kunde gå ner lite i pris :) Jag tycker den är skitsnygg, och det är precis en sån där soffa jag vill ha. Iallafall i det där stuket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0