Bildbomb

Nu har jag tid att skriva lite här på bloggen.
Som jag har skrivit i tidigare inlägg så jobbar jag hos världens mest underbara kvinna. I onsdags fick jag ett par handskar i äkta fårskinn och en keshmirhalsduk. Keshmir är tydligen det varmaste och mjukaste tyget som finns.
Imorse när jag kom hem till henne, så sa hon "Titta här vad jag har tagit hem till dig!". Då ger hon mig värsta mössan, haha. Hon är så himla gó :)


Se så mysigt allting ser ut :)

På lunchen idag så gick jag och Bill in en en ashäftig butik. Det fanns allt mellan himmel och jord, och jag kunde inte låta bli att köpa dessa "skålar". Tyckte dom var rätt balla faktiskt :)
Jag köpte även en liten minivisp som man kan blanda o'boy med!



Efter jobbet så åkte jag och hämtade bilen i Norrtälje, och sedan vidare till Rimbo. Jag åkte till Riflex i Rimbo och skrev konrakt på garaget jag fått till lägenheten. Känns skitbra! Det var inte så dyrt heller :)
Jag var även där och visade tapeter som jag är intresserad av. Alla det mörka tapeterna fick jag dock inte ta, då de ska vara ljusa tapeter. Det är ju mitt sovrum som jag ska tapetsera om i nya lägenheterna.
Tänkte lägga upp bilder på några jag är intresserad utav!

   

   

Igår så var jag även in på Åhléns i Norrtälje och hittade en fin förvaringsgrej som jag tror att jag tänker köpa sen och ställa i hallen :) Kan vara bra att lägga tex vantar, och kanske skor i?



Det var det!
Nu ska jag sätta mig och äta med mormor, Daniel, Elin och Niklas. Det blir mumsig mat nu när mormor är här :)

Föresten så ska jag spela match imorgon emot Örebro. Jag tycker alla kan pallra sig till Valvet och heja på oss. Vi behöver allt stöd vi kan få!

Ha en bra löningsfredag allihopa!
Min lön satt väldans fint kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0